Få ditt Brattkort hos oss!

Dette er kurset for nybegynnere som ønsker å starte med klatring, eller for deg som ønsker å sikre andre. Du vil lære hva som er trygg klatring og sikring. Hos oss får du et godt grunnlag for sikker klatring innendørs. Grunnkurset vårt er et fullverdig kurs med innføring i grundig sikkerhet og rutiner knyttet til klatring inne.

Hovedmålet er at deltakerne på kurset skal sitte igjen med god forståelse for sikkerhets metoder og rutiner for klatring innendørs.

Kurset hos oss vil være lærerikt, utfordrende og gøy!

Aldersgrense: 16 år, eller 13 år hvis kurset tas sammen meden foresatt. Alle under 18 år må ha samtykke fra foresatte.

Velkommen til gruppetimer på Idrettsskolen! Uansett om du er nybegynner eller erfaren - vår instruktør vil veilede deg gjennom treningsøkta. Bli med for en energiboost med oss!

Ønsker du å ta jegerprøven? Nå kan du ta den på Idrettsskolen!

Jegerprøven består av 30 timer fordelt på ni obligatoriske fysiske samlinger.

Påmelding